Stoolt !!!

Elias vände sig just från rygg till mage, han har varit så nära i flera veckor nu och idag gjorde han det !! Är världens stoltaste mamma just nu iallafall ! UNDERBARA ÄNGEL !!! ♥

Snart är det dags för naken-time för min lilla kille, sen bad och sen ska han sova. Och ikväll blir det CSI :D . Sen efter det blir det nog sängen för mig, sitter och kollar på Vänner just nu, helt underbar serie det med ! Så typiskt min humor !

Men jaja, ville bara skriva ut hur sjukt duktig min vackra son är, så nu ska jag tillbaka till mitt. Skriver ikväll innan jag lägger mig !

Puss & Kram ♥




Postat av: Sara

Vilken liten gobit! :D

2010-11-10 @ 19:54:00
URL: http://snygfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0