:)

Vad har du för TV-kanaler?
Oj, ja det är standard kanalerna + några till !

Har du åkt moped någon gång?
Japp, vem har inte det?

Har du busringt någon gång?
Nej jag tror faktiskt inte det, kanske när jag var yngre men inget som jag minns.

Har du fått felparkeringsböter?
Nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej det har jag inte, men innan jag dör ska jag !

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Oj, vet inte hur långt det är men Bulgarien?

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family guy helt klart ! Störtskön humor !

Kan du alla orden i nationalsången?
Ja om jag sjunger så ;)

Badkar eller duschkabin?
Båda, på vintern ska det vara badkar och på sommaren dusch :)

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Levande begravd. Suverän film !

Chips eller popcorn?
Båda !

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte det så ofta, men rött har jag haft någon gång ibland !

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin !

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Morsan & Mormor

Favoritchoklad?
Marabou/Daim

När röstade du senast?
I år.

När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte en pokal, men många medaljer ;)

Klarar du att tanka själv?
Haha det var nog den roligaste fråga jag fått, kan man inte tanka ska man inte ha körkort tycker jag ;)

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, är snabb som farao och byta kanal när det kommer ! ( Är extremt lättövertalad )

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA !

Vad var det senaste du handlade?
Cola

Har du kräkts offentligt?
Japp

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej, tror inte man kan älska utan att känna personen ordentligt!

Har du ringt något betalnummer?
Förstår nog inte den frågan riktigt..

Kan man vara vän med sitt ex?
Beror på vilket sätt man separerar på !

När besökte du ett sjukhus senast?
När jag var med Elias på KS för han hade eksem på kinderna av värmen !

Hade du mycket hår som liten bebis?
Jajjemän ;)

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget

Vad har du i din väska?
Använder inte handväska längre, men i skötväskan har jag extra ombyte till Elias, blöjor, tvättservetter, leksaker till Elias, termos med vatten, vällingdosett, nappflaskor, cigg, nycklar & lite mer :)

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Brukar oftast dansa omkring i badrummet när jag borstar tänderna, haha ;)

Vad är du tacksam för idag?
Att jag har en underbar familj ♥



1. Hur gammal är du om fem år? 25, gammelkärring ;)

2. Vem var den sista du träffade? Morsan

3. Hur lång är du? 167 tror jag att jag är, var länge sen jag mätte mig nu.

4. Vilken var den senaste film du sett? Beck - Levande Begravd

5. Vem ringde du senast? Pappa ♥

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det minns jag inte, tror att det var till syster?

7. Var är dagens planer? Just nu är det kväll och imorgon tar jag dagen som den kommer !

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa helt klart !

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Nu :)

11. Vilken ögonfärg har du? Brun & Grön

12. När vaknade du idag? Först halv 8 sen sov jag & Elias vidare till halv 11 :) 

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Tror inte det.

14. Vilken är din favoritplats? Där Elias, familj & vänner är ♥

15. Vilken plats föredrar du minst? Bland folk jag ogillar !

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har verkligen ingen aning, men jag kan garantera att jag är lycklig tillsammans med min son ♥

17. Vad skrämde dig som barn? Clowner

18. Vem fick dig att skratta senast? Morsan !

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej !

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, en stor T-shirt & boxertrosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? Oj, jag har tappat räkningen vid det här laget !

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Inte av alkohol inte, maten måste varit dålig ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor !

26. Är du social? I början kan jag vara lite blyg, men jag är fruktansvärt social, älskar att prata och skratta !

27. Vilken är din favoritglass? Päronsplitt & GB-Sandwich

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sätta in hälften på ett sparkonto till Elias och sen hade jag nog kollat på något hus uppåt i Sverige ! 

29. Tycker du om Kinamat? Det är väl gott men ingen favorit !

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Beror på humör :)

33. Kan du spela poker? Jajjemän

34. Tycker du om att mysa? Jadå, gör väl ändå alla ?! 

35. Är du en beroendemänniska? Vet inte riktigt vad som menas med denna fråga.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min kusin !

37. Vill du ha barn? Har redan en son, men skulle jättegärna ha en till längre fram i livet !

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, vill helst se botten. Är as-skraj för alger !

41. Vad spenderar du helst pengar på? Elias ♥

42. Äger du dyra smycken? Ja

43. Har du någon gång testat narkotika? Har man varit ung så har man. Det är mitt svar.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middagsmat

45. Vem är den roligaste människan du känner? Eddie & min Syster

46. Välj ett ärr på din kropp? Alla på benen, påminner om min överenergiska och vilda barndom.

47. Vad har du för ringsignal? En av mina favoritlåtar

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det har jag !

49. Flirtar du mycket? Nej jag flörtar nästan aldrig, men folk missuppfattar tydligen att vara social och glad med flörtig !

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På furuvik tror ja !

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, japp det kan jag. Hade varit väldigt pinsamt om jag inte kunnat det då jag gått fordon i gymnasiet !

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns ärligt talat inte

54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet & Expressen på internet !

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Det har hänt ett par gånger ja ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer

59. När var du i kyrkan senast? Flera flera år sedan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0