...

Vad heter ditt barn? Teddy Elias Petersen
När var du beräknad att föda? 5 Juni 2010
Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? Nej, han kom den 15 Juni 2010

Hur stor var barnet vid födseln? 4055 gram & 52 cm
Hur lång tid tog förlossningen? Från första sammandragningen till slut 13 timmar !
Tog du någon smärtlindring? Epidural som höll ca 3 timmar sen lustgas (bästa vän)
Tog ni reda på könet? Ja, kunde inte hålla mig, men jag visste endå att det var en pojke innan jag kollade ! ;)
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Elias, men jag hade inget tjejnamn. Haha !
Hade du en svår graviditet? Nja, det var väl som en graviditet ska vara !
Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Helt klart, men inte än på några år !
Har du fått några bristningar? Överallt & Ingenstans !
Var du nervös inför förlossingen? Klart att man är nervös över att något ska hända, men inte överdrivet !
Hade du några cravings? Päronsplitt !
Hur mycket gick du upp i vikt? Haha ja gud, ca 30 kilo men allt är snart borta ;)
Vem är barnet mest lik? Mig och har varit ända från scratch ! :D
Vad är det bästa med att ha barn? Precis allt !!! ♥
Är ditt barn döpt? Absolut inte, tänker inte stå i kyrkan och säga att jag ska uppfostra min son på kristet vis när jag absolut inte tror på något liknande. Tycker inte man ska ljuga ! :D



Du är mitt allt din vackra skapelse, mamma älskar dig nå extremt mycket ! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0