Glömsk?!!

Hej hej, jätte dålig uppdatering på flera dagar, men jag har verkligen inte haft tid och när jag haft tid har jag tagit tag i andra saker som behövs göras, inte det lättaste att vara ensamstående !
Idag ska jag på återbesök hos barnmorskan. Hade helt glömt bort det så när påminnelsen på telefon startade imorse fick jag panik ! Men jag ska inte vara där förrän klockan kvart över 3 så jag hinner utan att stressa. Ska dra iväg om en liten stund ! Tänkte bara skriva lite snabbt först !

Måste bara skriva om bumbostolen också, det är fan det bästa köp jag gjort någonsin, den är verkligen superbra ! Bebisarna sitter verkligen stabilt och bra ! Huvudsaken är att dom är helt stabil i nacken och så vilket Elias är ( utom när han är trött ) . Men jag rekomenderar den verkligen ! Den ser inte mycket ut för världen men jag kommer aldrig ångra dom pengarna jag lagt på den, köpte till en bricka också !

Lägenhetstittandet gick väl sådär, bovärden var jätte tjurig och otrevlig men lägenheten såg bra ut, den behövde renoveras ganska mycket men det går ju endå. Så jag hoppas väl på att dom andra tackar nej till den och att jag får den ! Men det är väl en chans på hundra skulle jag tippa på. Dom andra som var och tittade på den såg väldigt intresserad ut !

Men nu måste jag dra iväg till pendeltåget !
Puss & Kram !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0