Gomorron Sverige !

Vart en lite tidigare morgon idag, lillfisen vela ha mat vid halv 8 istället för  halv 9 som han brukar. Men inte gör det nå är så glad att jag får sova endå ! Asfint väder är det idag också så får se om jag orkar köra på en långpromenad ! Elias är fortfarande väldigt gnällig men ja har inte känt nå större bulor i tandköttet än vanligt men det kanske är på gång endå ! Hoppas på det iaf så att det inte är nån annanstans han har ont !

Har iaf fått lillskiten min att somna nu och jag sitter här och sen kollar jag på tv emellanåt, någon kanal med bara barnprogram. Det är faktiskt roligt då ibland så kommer det barnprogram från när jag var liten ! Tycker jag är lite sentimentalt ! Haha ;)

Ska pröva ringa far min om en stund också, är väldigt föräldrakär då det har varit flera perioder i mitt liv då jag varit helt utan både morsan och farsan så jag tar vara på tiderna med dom så mycket som möjligt ! Tycker att man ska vara mån om den familj man har, men alla delar dock inte samma uppfattning som mig. Men dom är antagligen dum i huvudet eller nå sånt !

På onsdag ska jag förmodligen käka på restaurang med Suzanne på hennes gamla jobb, ska ringa henne någon dag framöver och kika läget över hur det blir ! Ska iaf köpa en hoppgunga till min ängel och ett par vinterskor till mig. Ska kolla på en vinterjacka med ! För syster berättade för mig att det skulle bli den kallaste vintern på 1000 år och då läre man ha något ordentligt att klä sig i ! Den jag har nu är jättevarm också iförsäg men den är kort, vill ha en som går nedanför stjärten :P

Men nu ska jag iaf gå och ta mig en cigg och sen ringa farsan innan lillskrutten vaknar, han sover inte så långa stunder som sagt !

  

Puss & Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0