☆ Goodmoron godmorgon !

Sov morgon till kvqrt i 9, Elias åt lite och sen sov han till 11. Underbara pojk, jag är utvilad och idag blir det förhoppningsvis jakobsberg med syster ! Vädret ser inget vidare ut dock men alla affärer kigger ju inomhus så det gör ju inget heller !
Haha sitter och kollar på något barnprogram om massa bus, så jäkla klockrent !
Tur att man inte har blivit en sur gammal kärring iaf, tycker att man ska vara barnslig i hlea sitt liv, speciellt när man har barn. Dom uppskattar det mycket mer, jag vet av egen erfarenhet för min pappa och mina farbröder har alltid varit så och det har alltid varit roligt. Vi har byggt snöfort, skogskojor & en hel del annat !
Jag kommer ihåg en sak, när jag, syster och mina kusiner och min farbror Janne skulle leka kurra med dunk ( Ni i stockholm kallar det för burken tror jag ). Iaf kommer inte ihåg vem det var som räknade men min farbror lekfull som hanär hoppade rätt ner i ett buskage fullt av brännässlor, hahaha !

Jaja, ska kolla på lite nya tights idag och ett par skor om vi nu far, Michelle är en riktig sjusovare så man brukar oftast inte se skymten av henne förrän mellan 3-5 men hon har ju varit jätte sjuk också, hon är fortfarande jätte hostig men hon har inte haft feber på några dagar nu så det är ju jätte skönt. Hon var till läkaren och han sa att det är någon form av höst-hosta, och den kan man ha i upp till 8 veckor. Men jag och Elias var tydligen immun mot den då vi hade det i augusti /september där ! Jätte skönt så man slipper springa och oroa sig för baciller hela tiden.

Nej ni, nu ska jag ställa mig och koka morötter och pärer ( potatis för dom som inte förstår ) . Och sen ska jag göra iordning lite gröt till min lilla ängel, han ska äta vid 12 ungefär, det brukar gå 3 timmar mellan målen.
Uppdaterar senare om jag hinner annars ikväll efter jakobsberg !

Puss & Kram ! ♥


Obeskrivlig kärlek ! ☆

Postat av: emelierd

Sjukt söt bebis ! :)

2010-10-30 @ 11:19:13
URL: http://emelierd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0