Ojojoj

Inte mycket till uppdatering, men jag har knappt varit hemma idag. Kan dra dagen lite snabbt, jag var ner på BVC med Elias, han väger nu 8400 gram och är 66.5 centimeter lång. Efter det så var vi hemma en stund sen så drog jag iväg på ungmamma grupp med Suzanne och hennes son. Väl där kunde man göra gipsavtryck osv så det gjorde vi får se om det vart bra nästa vecka :) . Annars köper jag hem från morsans jobb. Ska köpa hem någon bra färg också för i Elias "mitt första år" bok så ska det vara ett avtryck på ena foten och ena handen !
Jaja, nu ska jag göra det sista inför läggdags. Diska duscha borsta tänderna !


(Elias på väg upp till underbara Hudiksvall/Bergsjö för att hälsa på morfar och morbror m.fl)

Godnatt och sov gott, puss & kram Elin !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0