Oldschool

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli halv 2 ! Ska iväg och kolla på en lägenhet, skit roligt ! Men är ganska så skeptisk till att jag skulle få den då det är 3 stycken före mig som måste tacka nej för att det ska bli min tur. Men man vet aldrig ! Är alltid kul att få ett erbjudande iaf !
Sitter och lyssnar på MTV också, ganska roligt då det kommer en massa låtar från när jag var "liten". typ 10 år tillbaka, är lite sentimentalt ! Haha!

Jaja, efter att vi kikat på lägenheten ska vi iväg till Barkarby och handla, alltid lika kul att spendera pengar på min ängel ! Sen så är det kul att få komma ut med !
Men måste bara skriva en sak, det är helt sjukt vad lite smink och kläder kan stärka självkänslan ! Känner mig fin nu för en gångs skull ! Det är inte ofta det sker, och allt beror på dessa extra kilon som tar en sådan evighet att få bort ! Men någon gång sker det och den dagen väntar jag intensivt på !

Men nu vaknade min lilla ängel så ska ta och göra honom iordning !
Puss och kram !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0