Rubrik?

Idag har det verkligen varit fullt upp. Jag har tvättat, Suzanne & Milo kom förbi en sväng. Hon berättade lite saker och fy fan säger jag bara. What goes around allways comes back around. Ni kommer få vad ni förtjänar !
Nog om det !

Vi gick en promenad hon och jag, så när vi endå var ute så gick vi förbi öppna förskolan och hämtade gipsavtrycken ! Jätte fina var dom, ska göra ett par till tänkte jag ! Alltid roligt å ha !
Justja, fick sova ända till klockan 11 idag, han åt vid halv 9 och så somnade vi om i min säng ! Jag har verkligen världens underbaraste, snällaste och vackraste son ! Att just jag haft en sån tur kan jag inte förstå ! Och det finns inga ord för hur mycket jag älskar dig min ängel, det är din förtjänst att jag orkar vakna på morgonen, det är din förtjänst att jag orkar le och vara glad och det är för dig jag kämpar ! Kärleken jag har för dig är så obeskrivlig, skulle kunna skriva en hel serie av böcker om hur mycket jag älskar dig !
 
Jaja, just nu sitter jag och kollar på Criminal Minds, sådan sjukt bra serie & Csi med älskar verkligen alla Kriminal serier, eller jag älskar fan dom flesta serier från USA, How I Met Your Mother, Scrubs, LOST, Greys anatomy, DH Alltså alla ! Amerika kan verkligen det där med att göra Serier som man fastnar för, som aldrig blir riktigt tråkiga ! Deras enda misslyckande är nog Våra Bästa år som har sänts i över 10 år nu. Haha !

Vill bara skriva att jag har en sådan sjukt underbar mamma med, det enda som behövs göra ikväll är att borsta tänderna och kasta sig i säng, för mamma har diskat, kokat vatten och alla andra kvälls-sysslor som jag har !
DU ÄR BÄST MOR MIN ! ♥

Slänger upp ett par bilder från idag med :

 
Milo & Elias                          Milo

Godnatt, puss och kram ♥


Postat av: Hanna

håller med dig om våra bästa år.. man slår på tv:n och hamnar på det där programmet och tänker "vafan? går den här skiten fortfarande?!?!" :P

2010-10-28 @ 21:55:12
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 @ 22:18:31
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0