Slut som människa? JA !!!

Fyfaarao, nu är jag trött. Vart helt ändrade planer en gång till. Jag och Suzanne var på väg ner till pendeltåget och så kom vi på att vi skulle åka in till stan istället för Jakobsberg, vilket vi gjorde. Och aldrig med stan med barnvagn en helgdag iaf, folk har nollrespekt. Och så finns det såna där bitterfi**or som inte fått nå på ett bra tag som kommenterar och kollar snett bara för att man röker.
FÖRTUSAN JAG BLÅSER VÄL INTE RÖK NER I VAGNEN HELLERE?!!!!!
+ att avgaserna garanterat är värre än cigarettrök. Nej fyfy, aldrig igen !

Men vi hade roligt iaf, men det känns i fötter och ben efter en heldag på stan. Allra helst när ingenting är barnvagnsanpassat så man måste släpa barnvagnen uppför en hel del trappor. Men muskler är bättre än fett så är ganska nöjd endå, hoppas bara att ja slipper träningsvärk imorgon, har så förbaskat lätt för att få det. Vet inte varför men min kropp kanske är lite otränad? ;)

Såg en jättefin vinteroverall som jag ska köpa till Elias nästa månad, han kommer nog behöva en lite tjockare om det nu ska bli den kallaste vintern på 1000 år. Då räcker det nog inte med en fleeceoverall + åkpåse. Mössa och vantar också självklart !

Glömde kameran hemma också så det vart inga bilder tyvärr, men imorgon ska jag fota och någon dag till veckan så ska Suzanne och jag fota Milo & Elias ! Sjukt roligt faktiskt. Haha Elias är så facinerad av Milo så det är sjukt, idag på något café vi satt vid så satt Suzanne och gav Milo mat och Elias stirrade och pratade som aldrig förr. På hans bebisspråk så självklart !

Men men nu ska jag sätta mig och kolla på en film på 3an, Departed heter den har jag för mig. Somnar säkert i soffan för jag är sjukligt trött nu faktiskt ! Ska nog slå en snabb signal till pappa först.

Puss & Kram ♥

Postat av: suzanne

he he he jag håller med om allt plus kollar också på departed sjukt nog ha ha h

2010-10-31 @ 00:19:20
Postat av: Elin & Elias

Haha eller hur ! Men roligt hade vi, måste göra det igen fast tar en vardag nästa gång och hoppas på lite mindre människor ! ;D

2010-10-31 @ 22:16:50
URL: http://elinpetersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0