Slut !

Ojojoj vilken dag, har inte gjort så mycket men är helt slut. Var på återbesök hos min BM. Hon tyckte Elias var jätte fin, men det gör nästan alla som träffar honom. Don't blame them, han är så likt mig så ;)
Och han charmar verkligen alla i sin omgivning. Som igår på pendeltåget så var det hur många som helst som log åt mig och honom ! Men han är ju världens vackraste son också !
Imorgon blir det bara en lugn dag skulle jag tippa på, har varit ute och farit 2 dagar i rad nu så det får bli lite vila nu med långpromenader på hemmaplan ! Tycker det är mycket skönare av vetskapen att man är i närheten av sitt hem. Är som en tryggfaktor !


Var ju hos mormor min idag också, köpte en bukett blommor och ett krya på dig kort till na, hon opererades igår stackarn, och hon hade så ont ! Många kramar till dig mormor ♥

Imorgon blir det nog en promenad till öppna förskolan med, ska hämta gipsavtrycket på elias fot & hand. Skulle egentligen gjort det idag men jag orkade helt enkelt inte. Skulle blivit så sent om jag gått dit efter jag kommit från kungsängen.

Men men nu ska jag titta klart på desperate housewifes och ta mig något och äta !
Hörs imorgon.

Puss & Kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0