Snott av Samona :)

01. Fullständigt namn: Elin

02. Ålder: 20
03. Vart bor du: Upplands Bro
04. Bor tillsammans med: Min familj
05. Husdjur: 1katt
06. Färg på ditt hus: Jag tror det är rött tegel?
07. När är du född: 26 Augusti

08. Klass: -
09. Vilket år tar/tog du studenten: Har inte tagit studenten

10. Något jobb: Mammaledig
11. När gick du upp i morse: 10.00
12. När ska du sova: Ikväll
13. Duschat idag: Ikväll
14. Kramat någon idag: Min son !

15. Pussat någon idag: Min son !
16. Vad har du ätit idag: Frukost !
17. Dagens klädsel: Mjukiskläder !
18. Dagens smink: Inget

19. Dagens sötnos: Elias

20. Dagens roligaste: Elias skratt

21. Har du många vänner: Har ett antal ja !

22. Hur många har du kysst: Vet ej om jag ska vara ärlig
23. Vem kramade du senast: Elias

24. Vem saknar du: Min morfar

25. Hur många har varit otrogna mot dig: 1
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Pappa: Hej idag kom det 2 snöflingor många kramar pappa ( alltid utan punkter )


FAVORIT:

31. Film: Armageddon
32. Låt: Flera stycken
33. Mat: Tacos & Pannkakor

34. Dryck: Cola helt klart !
35. Färg: Grön & Svart

36. Tv-serie: Lost !!!!

37. Stad: Hudiksvall på sommaren !
38. Land: Sverige !!
39. Ämne i skolan: Svenska !
40. Tv program: Greys Anatomy !


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Elias

42. Personen du pussade: Elias

43. Gången du spydde: Ett par veckor sen

44. Gången du grät: Några dagar sen har jag för mig

45. Pizzan du åt: Häromdagen

46. Gången du var i Göteborg: Flera år sedan !

47. Gången du var i Stockholm: Idag
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: I natt
50. Personen som såg dig gråta: Vet ej

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Katt & Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Myskväll

54. Tvspel eller datorspel: Tv-spel !
55. Singel eller upptagen: Singel men noll intresse för annat !
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead: Facebook !
58. Ragga eller bli uppraggad: Spelar ingen större roll
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget !
60. Har du svart hår eller blondt: Mittimellan

61. Har du blåa ögon eller bruna: Grön/Brun

62. Choklad eller lakrits: Lakrits

63. Göteborg eller Stockholm: Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Coca cola 
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Min familj & Mina vänner !

71. Personer du hatar: Finns 2 stycken !
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 riktig pojkvän !
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Oj det är många !

74. Glassar du ätit på en dag: Närmare 10 stycken skulle jag tro !
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ingen

76. Gånger du haft minnesluckor: Många
77. Gånger du varit hög: Hög på kärlek ett antal gånger !

78. Personer du saknar just nu: Pappa & Morfar
79. Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen
81. Träffade du senast: Min familj

82. Sjöng du senast för: Elias
83. Hade du senast en msn-konversation med: Är aldrig inne på msn
84. Spelade du tvspel med senast: Med mig själv !
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min familj !
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen !

87. Förtjänar att dö: Pedofiler !

88. Är söt: Elias
89. Vill du sova jämte inatt: Ingen, sover bäst själv !

 

VAD:
90. Gör dig glad: Min son

91. Gör dig ledsen: Lögner och skitsnack !

92. Vill du helst göra nu: Äta
93. Önskar du att du slapp göra: Tvätta

94. Vill du ha nu: Inget, har allt jag kan önska mig !

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Inget !

96. Längtar du till: Sommar !!!!

97. Tycker du om dina betyg: Jodå !
98. Ångrar du i ditt liv: Inget, hade jag inte gjort vissa saker hade mitt liv nog inte sett ut som idag så jag är så nöjd jag kan vara ! 
99. Är det bästa som hänt dig: Elias !

100. Hur mycket är klockan: 15.25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0