Usch !

Hej hej bloggen !
Var på Willys idag ju med min mormor och självklart Elias ! Nästan 3 timmar var vi där. Helt sjukt vad tiden går fort där uppe. Det är samma visa varje gång. Men handlade hem en massa iaf och jag fick en Vinterjacka av min mormor och vantar till ! Tack mormor du är bäst ! ♥

Hämtade ut ett paket åt Elias idag också, massa leksaker och böcker ! Kul kul, får se imorgon om han uppskattar det. Han är inte så mycket för saker som jag tycker är skitrolig, hans "nöje" är typ en pinne med ett snöre medans mitt är saker som låter. Men det kommer garanterat med tiden då man ljuger om batterierna till leksakerna för att man är så less på ljudet ! Haha ! Men man kan inte annat än längta, låg och tänkte igår att den dagen min ängel säger mamma till mig så kommer jag nog inse på riktigt. Jag kommer dessutom gråta tills tårarna tar slut. Jag är verkligen lycklig, och för varje dag blir det bara bättre och bättre !

Min ängel har iaf somnat för inatt, som en stock, har varit väldigt mycket för honom idag. Vi har knappt varit hemma 2 dagar i rad nu. Så det tar nog på honom lika mycket som det tar på mig. Kommer slockna som en dåre ikväll jag med. Och idag slipper jag diska flaskor för det gjorde jag mycket tidigare idag ! Så det är bara dusch och tandborstning som gäller ! Ska försöka komma i säng innan 12 för en gångs skull, men det är så mycket och göra på kvällarna när han har somnat, plocka undan leksaker, plocka undan allt annat man slitit fram under dagen, koka vatten, diska flaskor, diska annat, sen alla mina egna sysslor som duscha och sånt. Så det här med egentid är något man bara kan fetglömma ! Men jag är glad endå ! Som sagt, har aldrig varit så lycklig som jag är nu !

Sen så tycker jag att alla ensamma mammor där ute ska ha en sån stor eloge, för jag tycker att det helt klart är dom starkaste människorna som existerar på denna jord ! För det är det tuffaste "jobb" man kan ha ! Så ett stort + till dom !

Sen självklart något negativt, det är människor som är såna copycats, som aldrig kan komma på egna saker utan måste härma andra, tycker det är fruktansvärt lamt. Kan inte ha mycket till fantasi om man säger så ;) . Och får inte glömma dessa Mytomaner som är det värsta jag vet, och jag har fått höra en hel del ska jag säga. Och nej nej,  en fetsmäll på käften förtjänar vissa ! Hade gärna delat ut dom själv men jag sysslar inte med sådana fasoner längre.

Men den absolut värsta jag vet är nog den skelögda kaninkäften & inte till att glömma fiskpuppan ! Dom människorna hyser jag rent hat till ! Och ni kommer en vacker dag att få det ni förtjänar ;)

Jaja, nu ska jag sänga mig in i duschen, sen blir det sängen på direkten ! Sov gott !



Puss & Kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0