Yes !

Känner mig inte alls sjuk längre, så jag hoppas att det bara var någonting jag åt !
Elias har somnat för natten nu, han var verkligen jätte trött nu, men jag tycker det är helt otroligt, för han känner verkligen när han ska somna för natten ! Han är så sjukt jäv*a duktig och jag är så sjukt stolt !
Att just jag skulle få en sådan otrolig son, en sådan lugn och glad son !
Var lite orolig att efterssom att jag rökte som en jag vet inte vad både när jag var gravid och när jag ammade så trodde jag att han skulle få kolik från allra första början. Men jag har haft tur som sagt !

Imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, ska ringa Suzanne iaf vid 1 så kanske hon har lust och ta en promenad. Och så kanske jag drar förbi öppna förskolan och hämtar upp Elias gipsavtryck. Men det beror helt på hur jag mår imorgon.
Jag har pratat med min pappa och min farmor idag också, och jag sa det till pappa att jag tycker det är helt otroligt vilken bra kontakt vi har även fast vi bor så långt ifrån varandra och inte ses så ofta så pratar vi ändå minst 1 gång om dagen ! Är nog inte många som har det så, vissa prioriterar inte familj enligt mig. Men jag har ju suttit i en liten annorlunda sits än dom flesta ungdomar med. Och det är jag glad för, för under dom åren så har jag lärt mig att visa omtanke, att visa medlidande, att inte ta något för givet och att uppskatta det minsta lilla !
För så mycket som jag gått igenom under dom här 6 åren som gått är inte klokt. Men det tar jag med mig när jag ska uppfostra min son, för jag har levt mitt liv som ung. Jag har gjort det man ska göra och mycket mer när man är ung.

Men men, nu ska jag titta på lite teve och sedan ska jag sova.

    
(Lite bilder på min ängel, världens vackraste barn jag vet ;) )


& Så en bild på mig !

Puss & Kram ♥

Postat av: luffi

Kul att så många vill vara med i dagensblogg tävling! Lycka till och ursäkta för sent svar, men hinner inte svara på alla kommentarer förens på kvällarna... Det skulle ta upp hela mina dagar annars... Hoppas det inte gör något! Kram och ha en fin kväll!

2010-10-27 @ 22:14:29
URL: http://www.luffi.se
Postat av: liindblaads

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

2010-10-28 @ 11:35:53
URL: http://liindblaads.se
Postat av: luffi

=)



du jag kom på en sak eller har startat en sak! Måste bara fråga först om du brukar ha dagens outfit!? Kram på dig!

2010-10-28 @ 14:04:58
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0