Back again.

Idag har det varit en lugn och helmysig dag.
Har varit hos mormor den större delen av dagen då jag erbjöd mig at hjälpa henne att ta ner julslingan. Vill inta att hon ska klättra och ha sig. Hellre jag är du mormor! ♥
Tycker ju att det är en självklarhet att erbjuda någon hjälp utan att bli tillfrågad. Så gör man ju mot dom människorna man älskar. Och det skulle heller aldrig falla mig in och tro att jag "måste" ha någonting tillbaka.

Igår var det en liten tripp med Sandra och hennes Elias till Coop. Vart helt kär i den affären så dit ska jag igen helt klart! Hittade iaf en sagobok med massor av sagor såsom Hans & Greta, Törnrosa m.m. Sjukt roligt då jag haft en liknande när jag var mindre! På kvällen vart det bara mys med min älskling och efter att han somnat så hade jag egentid, just love it!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se. Kanske stor städar och rensar Elias kläder igen. Det är sjukt vad pojken växer. Dröjer nog inte länge förrän gullplutten växt om mig haha. Erik är ju förbaskat lång så det skulle ju inte förvåna mig om Elias blir en långeman han också ;)

På fredag blir det troligtvis att fara till Faster min, jag hoppas på det. Har längtat i evigheter känns det som då jag och Elias var sjuk sist vi hade planerat in. Ska ringa henne imorgon och kolla läget!
Men nu ska jag dra igång ett avsnitt av Special Victims Unit och så får vi se när vi hörs igen.
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0