Grattis ännu en gång!

Till min älskade mor som fyller hela 37 år!

Jag älskar dig mamma och jag hoppas att du får en underbar födelsedag fast jag inte är hemma och avnjuter den med er! Jag hoppas att du får fint väder och att allt bara är underbart!
För det förtjänar du.

Inte många människor skulle klara av det du klarat av, gravid vid 15 mamma vid 16 och två barns mamma vid 19! Jag är så lyckligt lottad över att just du är min mamma, att jag fick chansen att lära känna en sådan underbar och genuin människa som du!

En mamma som förgyllt mina dagar, som tröstat när jag varit ledsen. Lånat mig sin axel och gråta ut mot. Skrattat tills tårarna sprutat, pratar i timtal!
Listan kan bli lång, men det jag vill komma fram till är att jag älskar dig!


Min son kan inte ha en bättre mormor än dig mamma ♥

(tidsinställt)


Postat av: Mamma

Tack min underbara dotter <3 dom orden värmde hela mig!!!

Saknar er som bara den <3<3<3



Puss älskar er!!!

2011-04-18 @ 08:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0