Hahahaha.

Nu får det vara nog, tänker fan inte lägga ner mer energi på en 50 årig jävla bitterfitta som inte verkar trivas med det liv han tilldelats. Jag trivs med mitt liv och vill alla idioter här i världen ta åt sig av det jag skriver så gör det. Haha, det är ju för fan bara pinsamt. Men det märks ju att människor är insnöade och använder datorer som deras bästa vänner. Så iochförsig så är det kanske inte så konstigt att dom är som dom är eftersom dom inte har något "ordentligt umgänge" med folk. Och fortsätter du gubbe så får du ta det på egen risk. Jag vet saker om dig en hel del och jag tänker nu inte sitta och vara tyst längre om du fortsätter. Så du har ett val, lägg ner och fokusera på din familj istället eller ta konsekvenserna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0