Hemma igen.

Nyss hemkommen från mormor.
Elias och jag travade dit strax efter att han fått i sig sn havregrynsgröt, var meningen att ja skulle hjälpa mormor med att tvätta utemöblerna men icke. Tokfan var väl redan klar när vi kom dit haha. Men det vart massa mys i solen och Elias fick krypa fritt på verandan efter att den torkat. Solen tittade fram och Elias somnade och då passade jag och mormor på att njuta av den underbara solen.

16 + var det i skuggan idag. Törs man kanske säga att våren är här nu eller blir det ett bakslag då?!
Iaf, halsen känns mycket bättre nu och jag är inte lika täppt i näsan. Så jag hoppas verkligen inte att det är någon förkylning. Vill vara frisk nu när min fruga kommer ner på torsdag ju! Då blir det massa myyyyyys !

Men men nu ska jag och Elias busa lite, han sitter här bredvid mig och äter på sitt mellanmål.
Hoppas på lika bra väder imorgon för jag och mormor ska måla klart henns veranda!








Underbar vagn, man slipper vara orolig för glas när det gäller däcken då dom inte har slang utan det är gummi rätt igenom. Det finns en sol-lucka så att man kan se barnet hela tiden efterssom vagnen är riktad framåt. Helt underbara färger. Bra korg under vagnen vilket jag också gillar.
Den får +++++ ;)


Postat av: Momma

Tack gumman för en härlig dag...uppskattar verkligen dessa timmar...vi hinner ju skratta och diskutera en hel del ..mest när det handlar om vissa idioter och slemproppar som inte har en egen fantasi utan sitter och kopierar våra uttryck...asg...puss o kram älskar dig <3<3<3

2011-04-12 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0