Imorgon bär det av!

Jajjemän, som rubriken lyder!
Äntligen säger jag bara, hudiksvall baby here i come! Ska bli så underbart och få träffa resten av familjen och alla vänner! Får så hur länge jag blir där uppe men ett par veckor åtminstonde! Har ju ingen tid här hemma att passa direkt! Inget jobb utan lite av en semester blir det ju, även fast det är ett heltidsjobb med ett litet barn!

Och på tal om barn, just nu ligger han och sover som en stock. Men snart går han, det är nog inte alls lång tid kvar! Tänk vad duktig han är som klarat det av sig självt och så snabbt dessutom! Ja man är ju stolt iaf, det är ett som är säkert! Och tågresan imorgon kommer att gå galant den med, han älskar folk! Pratar, flörtas, luftpussas och hela köret!

Och 2,5 timmar är ju inte så farligt. En alldeles perfekt tid för jag tycker inte att barn ska vara "låst" mycket längre än så. Iaf inte småbarn då dom helst av allt vill röra på sig, inte sitta fast i en bilstol eller vara låst till ett tåg. Men det är min personliga åsikt och jag ger blanka fan i vad andra tycker om jag ska vara ärlig.
Min blogg, om det inte passar så försvinn mer än gärna.
Har faktiskt funderat på om jag ska köpa en "plattform" till min blogg så att man kan blockera vissa IP-adresser. Ja jag ska nog faktiskt göra det. Det lönar sig i längden ;)
Vill ju inte ha oinbjudna människor som sitter och läser om mitt och Elias lv och sen kritiserar mig som förälder.
Ordentlig kritik kan jag ta, men inte påhopp.

Tar inte åt mig utav det kanske jag ska påpeka, men människor som skriver sådana kommentarer/inlägg m.m har ju ingen självkänsla och jag kanske ger dom en chans till att bli en bättre människa genom att blocka dom så att dom slipper bli arg för att jag är bättre?, ser bättre ut?, är snällare? osv.

Men men, nu blir det en cigg och sen ska jag borsta tänderna och sedan blir det bingen.
Xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0