Mulet väder.

Garanterat enbart för att jag skrev att det var vår igår.
Men har egentligen ingen betydelse efterssom jag är mer förkyld idag än jag var igår. Men halsontet är borta helt nu på dagarna. Direkt när jag vaknar så känner jag ju av den men inte så att jag vill självdö inte!

Elias den sötnosen måste nog känna av att jag är sjuk, han vaknade klockan 8 och då fick han välling och sen sov vi till halv 11! Underbara pojk! Men det behövdes verkligen, sov inte så bra inatt för jag hade så svårt att andas efterssom jag var så täppt i näsgångarna.

Idag är det iaf städ och tvätt som står på schemat, sen skriva packlistor måste jag göra med, Åker ju upp till farsan snart! Woohoo, så himla skönt ska det bli att få komma "hem". Älskar Hudiksvall!
Senare när Elias har somnat ska jag faktiskt lägga mig i ett varmt bad så kanske näsan släpper lite. Nässprayen är jätte bra, men man får vara ta den var 4-6 timma eller något sånt så då är det ju kanske en idé att hjälpa till lite på traven ;)

Nä nu ska jag ta mig en cigg och sen blir det bus och mys med grabben!
XOXO







Bilder från alldeles nyss på mitt lilla charmtroll ;) <3


Postat av: Momma

Så himla charmig g-mommas Pluttis...gladpojk för jämnan..men så har han en underbart duktig mamma...Älskar er

2011-04-12 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0