Filmtajm.

Yes yes, ikväll blir det en film jag verkligen längtat efter!
Unknown heter den, lägger upp trailern nedanför! Såg själv trailern på en dvd film häromdagen och jag vart såld, älskar verkligen såna skummis filmer eller vad tusan man ska kalla dom haha! 
Men det är najs, men efter den är det bums i säng för min del då det är dagis imorgon igen :)

Men jag har räknat ut på ett ungefär att jag läre ha kollat klart på filmen runt klockan halv 10-10 där så det är ju en ganska bra tid att komma i säng, iallefall för mig ;)

Annars blir det bara lugnt ikväll, ska strax kasta in ett lass tvätt i maskinen och sen blir det bus med Elias! Tänkte bygga en koja faktiskt, jag tycker nog det är roligare än honom hahahah!
Jaja, ha en fortsatt bra dag!

XOXO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0