Firework!

Sitter här nu, klockan är halv 2 och jag kan inte somna om.
Somnade med Elias dum som jag är, och jag kan aldrig somna om på en gång. Jag kommer väl inte somna förrän 3 tiden eller nå dylikt. Men men, that's life if you're stupid like me ;)

Har iaf haft en toppendag idag, Elias har varit på bra humör och jag med. Vi har myst, busat och lekt järnet, sen så tog vi vårat pick och pack och drog vidare till mormor. Satt och bubblade om både det ena och andra, mysigt som alltid! Senare kom Sandra också och joinade oss så grabbarna fick busa lite.
Blir så glad när jag ser Elias busa med Elias haha, dom är så otroligt fin tillsammans! Så snäll, och jag tror verkligen att Elias tycker om Sandras Elias asmycket! Det verkar som så iaf :')
Jag tycker om dom båda 2 iaf :)

Efter det så mötte jag upp älskade V och så promenerade vi till centrum, skulle handla och självklart följde det med inte en utan 2 coca cola. It's like they stalking me those fuckers haha! Nej men jag ska försöka sluta så småningom, måste tänka på hälsan för fan. Och helst så vill man ju vara en bra förebild för Elias, en som håller sig till gotta en dag i veckan och inte varje dag! Iaf, så promenerade vi efter Ica och Elias somnade gott i vagnen. Mysigt som alltid var det gumman :) (p.s du glömde dina tuggummin haha d.s)

Pratat med min älskade far idag också, saknar honom nå otroligt men om allt går som det ska så syns vi snart! Längtar som fan, är så tacksam för de underbara föräldrar, mor&far föräldrar, alla mina kusiner (på pappas sida då de är de jag känner), faster och farbröder och självklart alla ingifta utom J. Ni är helt wonderful och jag älskar er alla!

Sen så gruvar jag mig så fruktansvärt tills på tisdag, då min ängel blir stor på riktigt och ska börja på dagis. Vart fan tog tiden vägen?! På ett sätt ska det bli himla skönt så att man kan få jobba osv. Men jag kommer att grina ihjäl mig dom första 2 veckorna kan ja garantera. Men jag har läst på en massa forum om hur man bäst lämnar ifrån sig barnet/barnen på dagis så jag hoppas att jag kommer ihåg hur man går till väga då dagen är inne. Fredag är den första dagen han är där alldeles själv. Dom 3 första är jag med!

Får jag inget jobb på direkten tänkte jag att han får vara på dagis 4 dagar i veckan och hemma med mig på fredagarna. Det blir nog bra :)

Sen så måste jag bara skriva: juicy & hot!
Det är nog ingen som vet vad/vem jag menar, utom frugan självklart och så får det förbli.

Nu är det dags för någon film innan sängen.
XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0