Frågor/Svar.

HAR
Har du ett förhållande? -
Nej.
Har du någonsin haft ett förhållande? - Ja.
Har du allt du någonsin önskat? - Både nej & ja.
Har du syskon? - 2 bröder och en syster.
Har du någonsin velat dö? - Nej.
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Japp.
Har du haft sex? - Ja.
Har du en egen dator? - Japp.
Har du en idol? - Inte direkt.
Har du varit på en riktig konsert? - Hur räknas en riktig?
Har du några framtidsdrömmar? - Japp.
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Jag har spytt med vilja.
Har du blivit påkommen när du haft sex? - Maybe.
Har du någon fobi? - Japp.
Har du körkort? - Nej, men senare.

VEM
Vem vill du träffa? -
Farsan & släkten.
Vem saknar du? - Samma som på frågan över.
Vem kysste du senaste? - Det är så länge sen så jag har ingen aning haha!
Vem fick du senast ett sms av? - Farbror.
Vem skrev du senast ett sms åt? - Farbror.
Vem av dina vänner är mest partypingla? - Alla är sin egen speciella partypingla.
Vem är din bästavän? - Millah.
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Någon som är rolig att umgås med.
Vem är din idol? -
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Janita.
Vem vill du prata med just nu? - Farsan.
Vem bråkade du med sist? - Syster?
Vems hus var du senast i? - Vad räknas som ett hus?
Vem ringde dig senast? - Pappa.
Vem ringde du senast? - Linda.

VAD
Vad åt du senast? -
Middag.
Vad drack du senast? - Coca cola.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Det är preskiberat atm hah :)
Vad heter du i mellannamn? - Lovisa & Madelene.
Vad vill du heta? - Elin funkar bra ;)
Vad tycker du om homosexualitet? - Kärlek är kärlek, oavsett vilket kön det är.
Vad tycker du om abort? - Inte som preventivmedel.
Vad ska du göra efter dethär testet? - Ta och lägga mig.
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - En lägenhet hade räckt för mig.
Vad gör du just nu? - Svarar på dessa frågor.
Vad för sorts filmer gillar du? - Thriller/action & vissa skräckisar.
Vad har du på dig just nu? - Tjocktröja och shorts.
Vad ser du om du kollar åt vänster? - En cola ;)
Vad hade du velat göra just nu? - Vet ärligt inte, sova kanske?
Vad ska du göra imorgon? - Hemligt just nu hah.


SKOLA
Vilken klass går du i? -
Jag går inte i skolan.
Trivs du där? -
Vem i din klass umgås du mest med hemma? -
Har du bytt skola nångång? - Japp.
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? -
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Något mitt emellan.
Kommer du bra överens med lärare? -
Vilket är ditt favoritämne? -


KÄRLEK/SEX
Är du singel? -
Ja. 
Vill du vara singel? - Japp.
Hur många har du haft sex med? - Inget som jag vill dela med mig till okänt folk.
Är du romantisk? - Absolut inte!
Spelar utseendet roll? - Klart det gör. Det är det första man ser hos en person.
Vad är din typ? - Inte för kort, bredaxlad, gärna muskler och fina ögon, händer och leende :)
Har du varit otrogen? - Japp.
Vem hade du senast sex med? -
Har du haft sex utomhus? - Ja.


RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? -
Mycket mindre drama :) 
Vad är klockan just nu? - 22.46
Vad lyssnar du på just nu? - Ingenting.
Ditt favoritband? - Har inget favoritband så sett.
Din favoritartist? - Samma där.
Vill du gifta dig i framtiden? - Jag har alltid sagt nej och gör det än. Men om jag träffar den rätte så :)
Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Ingenstans, trivs där jag är just nu :)
Är du helsvensk? - Nej.
Vars hitta du denhär listan? - Nån sida.
Har du spotifypremium? - Ja.
Vem beundrar du? - Min son och mina föräldrar.
Har du en blogg? - hah ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0