Mardrömmen.

Idag är det sjuuukt fint väder, äntligen! Som jag har väntat!
Elias och jag har varit utomhus sen vi vaknade, just nu sitter han och äter mellanmål. Så jag passar på att skriva några snabba rader här. Idag blir det inte någon utflykt iaf, Elias och jag väntar besök av V. Ska bli kul!

Och senare ikväll väntar mardrömmen. Jag ska ut och springa med Robban. Och jag har aldrig tränat en dag i mitt liv för att jag aldrig behövt. Hade ju en jävligt bra ämnesomsättning. Men så är det ju inte nu tyvärr. Så det är bara att köra. Kommer säkert att svimma efter 10 minuter hahah! Nej förhoppningsvis kommer det att gå bra. Det är ju hälsosamt iaf. Så kvart över 8 gäller det. Kommer kanske ett inlägg om mardrömmen efterråt om jag inte tuppar av i sängen av ren utmattning ;)

Jaja, nu ska jag tvätta av min älskade son och sen ska vi busa lite innan han ska sova en stund.
Hoppas alla där ute får en riktigt sjysst och underbar dag med fint väder som här!

Puss & Kram!


Bild från Google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0