Min ängel ♥


Jag är så glad att du gett mitt liv en mening Elias, vad vore jag utan dig? Hur skulle jag må utan dig? Skulle jag ens existera längre? En sak vet jag och det är att du har gjort mig lycklig som ingen annan har.

Jag är så otroligt tacksam för att just jag får vara din mamma.
Jag är så otroligt tacksam för varenda minut jag kan spendera tillsammans med dig.
Jag älskar hur ditt leende får mig att smälta inombords.
Jag älskar dina ögon när dom är fulla av bus.
Jag älskar alla gånger du kramar och pussar mig.
Jag älskar alla gånger du ler mot mig när jag säger att jag älskar dig.
Jag älskar alla gånger du kommer till mig och vill mysa!
Jag älskar hur din underläpp ser ut när du blir sur.
Jag älskar dina små fingrar.
Jag älskar när du lägger huvudet på sidan och ler mot mig.
Jag älskar allt med dig, och jag älskar hur du får mig att må.
Jag älskar hur fridfull du ser ut när du sover.

Tänk att just du skulle få mig att se livet på ett helt annat sätt, att få mig att känna att det inte spelar någon roll vad som händer bara vi har varandra så kommer vi att klara oss. Jag hoppas att jag får en hel livstid med dig.
Jag kan aldrig säga det för mycket mitt hjärta, du betyder allt för mig ♥

Tack för att du valde mig som din förälder, och jag lovar att jag ska göra allt för dig och jag kommer aldrig att lämna din sida, oavsett vad som händer så finns jag här Elias.
JAG ÄLSKAR DIG! ♥







Postat av: JULIA - Fashion blogg

Jag har just nu en smyckestävling, så om du är sugen på en earcuff eller ett snyggt namnsmycke så tycker jag att du ska anmäla deej!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html



Lycka till ♥

2011-08-20 @ 10:36:43
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Marita

Gud så vackert du skriver1!!! Underbart vackert!!!<3<3<3

2011-09-05 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0