Planen igångsatt.

Nu är allting på g, kan inte skriva ut här än då jag inte vet vilka som läser till 100%.
Men jag kan ju lova att någon kommer att blir jävligt glad och överraskad! Elias sitter iaf och äter mellanmål just nu, lite tidigare idag efterssom att han vaknade vid halv 7 snåret där. Men han fortsatte och sov vidare efter vällingen till halv 9 så man fick sig en sovmorgon trots allt!

Nu till något negativt, imorse vaknade jag upp med ont i halsen. Lixom men VAFAAAAAN!!!! Sjuk på sommaren?!! Vem är det som hittat på nå så dyligt, skäms på er! Jag hoppas det går över, har proppat i mig vitaminer och dricker en jävla massa vatten. Ska ner på ica om en stund och köpa några citroner och göra citronvatten! Här ska det inte finnas några förkylningar inte. Det blir nog senare då Elias börjar på dagis!!!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, är det en förkylning jag har vill jag ju inte smitta några! Ska ringa sandra senare och höra om hon vill ta en prommis även fast jag är sjuk! Annars promenerar jag nog själv.

Filmen igår var iaf bra, konstigt slut vilket stör mig som fan men den var bra och jag hoppade faktiskt till några gånger haha. Somnade utan problem med vilket är skönt. Störande att man blivit så känslig på senare tid, jag har alltid varit ett stort fan av skräckfilmer och har kollat på dom med eller utan någon utan problem. Men nu, så fort det är ett barn med i filmen blir jag livrädd. Huga, får skaffa mig ett husdjur som jag kan krama om hahah.

Och inatt så drömde jag väl att jag äntligen fick tillbaka min telefon, så när jag vaknade upp var jag lycklig som fan fram tills jag såg den jag har. Iförsig har det bara gått en vecka men vafan, jag känner mig knepig som fanken utan min lur. Min älskade touch!

Men men, nu blir det till att göra ren poolen och i med nytt vatten så Elias ska få plaska runt, är väldigt varmt idag så. Hoppas ni där ute får en sjukt bra dag! 
XOXO



Postat av: momma

Krya på dig gumman ...pözz o kram ...älskar dig...<3<3<3

2011-08-03 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0