En helt underbar dag!

Fyfan vilken bra dag/kväll!
Elias var överlycklig för alla leksaker och kläder han fick, allt skulle testas och kläs på! Sötnosen, mest galen var han nog i en av g-mommas paket och ett av morfars! Duplo och en tågbana! Det lektes med tills han höll på att somna, så det vart ett kort bad för lillfisen och sen sängen och han slocknade på direkten!

Pappa vart också jätte glad för sin present han fick av oss! En lp-spelare med inspelnings och massis av andra funktioner! (pappa har massvis av lp-skivor). Jätte rörd blev han, älskade far! <3

Det var en helt underbar jul iaf och jag är supernöjd!
Nu ska jag hoppa in i ett bad när fisen har somnat, syster har redan lagt sig och pappa somnade han med! Så just nu är det bara jag som är vaken, en stund haha. Kommer nog slockna ganska ordentligt efter badet!

Hoppas alla andra haft en lika underbar jul som oss! 
Puss & Kram!

























PS. Finner det ganska intressant att vissa människor varenda gång ska dra upp IQ? Som om det skulle vara ngt man tar åt sig av? Men icke kan ja lova, har alltid haft läsarskalle och är jäkligt smart :), iaf tillräckligt smart för att klä på min son ordentligt ;)  . Och modell, ja tack jag vet att jag är snygg! Behövs ej bekräftas det, men ja tackar väl för komplimangen!

Och stackare, vet inte riktigt hur man ska tolka det. För mig är det inte synd om iaf, har världens bästa familj. Har precis haft en av dom bästa jularna i mitt liv. Imorgon ska vi hälsa på släkten och så har jag världens bästa pappa här hos mig. Så stackare kan man nog inte kalla mig för, snarare lyckligaste :)

Och att jag inte kan hålla mig till mitt, det är väl ganska logiskt att reagera på händer som är så röd att man inte kan skilja dom från vantar? Det är det säkert fler som gjort med tanke på att bilderna gjordes om till svartvitt?

Vilken förälder som helst skulle nog reagera på det då det absolut inte är humant.
Så, har nog inte mer att säga nu. Ska ta mig mitt välförtjänta bad! :)

Postat av: Mariah

Skit i alla andra gumman, du är bäst och en fin vän <3 hoppas ni haft en underbar jul. Puss!

2011-12-25 @ 00:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0