Hemma igen.

Har haft en helt toppen dag och kväll idag igen!
Fyfan vad min släkt är bäst! Dom är helt enkelt underbar! Skrattat har man verkligen gjort, det gör man ioförsäg alltid då vi är en väldigt glad släkt om man kan säga så? Hahah.
Det var god mat, gott sällskap och lite mer klappar! Elias fick massa fint!
Och han var så fin i kostymen (min) mormor hade köpt åt honom i julklapp. Väst, finbyxor, skjorta och enliten svart fluga! Ååååh jag dog lite kan jag ju lova, finare finns det inte!

Elias somnade iaf som en stock när vi kom hem, hann knappt lägga ner honom i sängen! Sötpojke.
Ska väl strax göra mig iordning jag med, ska nog sentimental arbeta mig själv med ett TVD avsnitt innan. Den börjar ju äntligen snart igen! Woooohoooo!

Hoppas ni där ute har en lika god fortsättning som vi!
XOXO

Postat av: G-momma

Kostymen var fran mig sa det sa hehehe...gick det bra md bilen?????Puss o kram alskar er

2011-12-26 @ 09:08:02
Postat av: ELIN SVARAR

Men det var ju dig jag menade din toka haha! Du är väl ändå min mormor du? :D Puss och kram älskar dig <3

2011-12-26 @ 13:00:44
URL: http://elinpetersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0