Long time no see.

Detta inlägg är för Sandras skull då hon skällde ut mig för att vara så dålig på å blogga haha!
Har hänt mycket i våra liv, speciellt Elias. Han utvecklas för var dag som går, har sagt det förut men säger det igen.
Det går alldeles för fort!!

Själv ska jag börja plugga i Januari, med min älskade Sandra! Ska läsa in resten av mina gymnasieämnen och sen hoppar jag på en utbildning som maskinförare! Och jag vet att det kommer att gå denna gång då det är för Elias skull jag gör det, vill ju att han ska vara lika stolt över mig som jag är över honom! Att jag lyckats göra något med mitt liv också!

Sedan blir det nog en utomlandsresa någon gång nästa år med, då det inte vart denna gång pga av sveriges jävla nördregler. Bläää på dom säger jag bara!

Var på bvc med killen idag också, han fick ett och ett halvt års sprutan i armen och han sa inte ett pip ens. Våran bvc-"tant" vart chockad då hon aldrig varit med om det förut! Han är förjäkla härdad min pojk, så sjuuuuukt duktig så det finns inte på världskartan! Fan va jag är stolt!!!!!!

Han byggde dessutom ett torn av klossar, 6 stycker små uppepå varandra vilket jag också vart supermäktastolt över! Han är helt enkelt bäst! Och han är precis som han ska, om inte lite bättre än det normala utvecklingsmässigt!

Sen vart det också vägning och mätning, 12740 gram vägde han och närmare 81,5 cm men den var närmare 82! Storkillen mammas, herregud!
Om man tänker på att han vägde 4055 gram när han föddes och han var 52 centimeter lång så har han ju vuxit extremt mycket!

Och han fick välja ett bokmärke/klistermärke efterssom han var så duktig också, han valde en giraff som ska klistras in i hans bok! Måste skaffa mig en bättre limstift bara så det jag har nu är ren och skär skit haha!

Och nu är inte nästa besök förrän om 1,5 år men jag kommer nog gå ner ändå och väga och mäta! Man måste ju ha koll lixom! :D

Men nu blir det lite nördtittande på serier innan jag faktiskt läre sova. Och jag hoppas verkligen jag slipper se en massa snö imorgon när jag vaknar. Då strejkar jag, på riktigt. Tänker inte alls gå utanför dörrfan då ja inte!!

XOXO

Postat av: sandra

Åhh gulle dig!! Äntligen fick jag mig min älskade kvälls läsning! Puss å kram

2011-12-10 @ 21:21:49
URL: http://lifesgreatestmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0