Such a fool.

Ja nu sitter jag här, ska väl strax vila tänker jag men så blir det nog inte.
Ska nog kasta in lite tvätt i maskinen och diska. Men jag kanske kan lägga mig i iaf en timma. Är så slut. Elias varinge rolig inatt. Den här jäkla hostan tar kål på både mig och han, jag fick väcka honom 20 i 9 för att han skulle iväg på dagis. Stackaren, men snart är det långledigt för honom, sista dagen på torsdag och så ska han inte på dagis förän den 5e januari.

Kul ska det bli, imorgon ska jag nog till barkarby och handla en pulka till Elias. Hoppas det är okej väder också. För vädret nu är inte okej. Hatar verkligen snö, mer än något annat. Tar hellre en miljon myggbett än flera månader av snöslask och skit! Blääääh!

Annars är det bara bra här, lite små nervös inför mormor och mammas resa till thailand nu när det är så oroligt på filippinerna. Men det kommer att gå bra! Kommer sakna dom fruktansvärt! Plus att jag är avundsjuk som in i norden. Jag vill också kunna spendera själva julafton med en fruktdrink i handen vid poolen eller stranden med strålande sol! Jaa, nästa år kanske? ;)

Men men, jag måste faktiskt vila lite nu, tårarna rinner för att jag är så trött (kanske beror på att jag gäspar 18 ggr i minuten hahaha)

XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0