Vider.

Äckliga jävla skogstroll!
Lägg bara ner och tjafsa, jag reagerade på en bild that's it.
Ni börjar jiddra om dåliga föräldrar jadda jadda, avundsjuka blablabla. Väx upp?
Varför detta eviga försvarande, ja jag och mormor skrev. Men då om ni inte brytt er som ni så fint skriver varför ignorerar ni det då inte bara, nej nej istället ska det försvaras fullt ut med punkter som inte en hör hemma i "diskussionen"?

Lite pinsamt är det, man tar ju åt sig av saker man själv vet är sant. Aoutch, gör det ont?



Nu lägger sig även en extra person i, man ba vafan? Har ni inget liv där uppe? Skriver att jag ändrar mina inlägg efter vad hon skrivit och att hon gett mig ideer. Nej du, min inspiration kommer och kommer aldrig komma från nå naiva människor som lever så insnöat så det nästan är synd om dom hihi :)

Allt jag skriver kommer från mig och har alltid varit så, kopierar saker jag använder som citat men inte mer än så.

Troll2 hade även skrivit "hade ni så tråkigt att nu var tvungen att börja kommentera igen"
Det kan jag så snällt svara på, nej vi hade inte tråkigt läste troll1's blogg och sedan hans partners och så fick jag se 2 bilder. Morgonen efter när jag och mormor har vårat vanliga samtal nämnde jag dessa 2 bilder utan att säga vad dom visade, hon trodde då att personen på bilden hade vantar på sig men så var ju icke fallet. Det var hans knall röda händer. Och jag har personligen aldrig sett så röda händer så jag reagerade :)

Sen skriver troll2 att förr i tiden hade barn jämnt röda händer, och att barn drar av sig dom jaddajadda. Men då känner jag så här, vi lever på 2000 talet nu, med affärer som har vantar barn omöjligt kan dra av sig, men vill man inte lägga en hundring extra är det väl upp till en själv ;)

Elias har då aldrig lyckats dra av sig sina (än). Och då har han försökt kan jag ju lova haha!
Skrev att jag inte skulle svara men ja kände att jag var tvungen ändå.
Tänker inte publicera troll2's kommentarer utan dom som vill läsa får be mig så vidarebefodrar jag dom :)
Puss


Postat av: Nathalie

Haha vilka troll ;)

Jisses, klart som fan man ska ha vantar på sina ungar. Visst dom drar av sig dom, men då är de bara att sätta på dom igen, eller som du säger lägga lite extra och få bra vantar.

Men min lilla skit struntar i de och sliter av sig dom ändå, hur hon nu lyckas ;) Men ja ger mig inte, dom ska på..



Puss påré

2011-12-29 @ 22:33:39
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0