Yes, it is you a refere to.

Lämnat hjärtat på dagis, ska strax göra mig iordning mig för att dra iväg.
Han är så himla fin i sin overall, och syns gör han också kan ja lova! Dom skulle vara ute och leka i snön idag.
Själv ska jag till jakan, kolla en sak åt morsan och sen spana runt lite. Hoppas det inte är allt för mycket folk bara.

Nää fyfan, kommer inte på vad jag mer ska skriva.
Förutom krya på dig älskade Sandra, hoppas du blir bra snart! puss!!

XOXO

Postat av: sandra

Tack snygging! Jag måste bli frisk snart måste träffa dig snarast innan jag dör av saknad! Puss

2011-12-20 @ 22:27:51
URL: http://lifesgreatestmiracle.blogg.se/
Postat av: ELIN SVARAR

Jaaaa! Jag har snart dött ja! Har fan aldrig gått så här många dagar som det gjort nu utan att vi setts! Sandra abstinens till tusen!

Plus att det är du som är snygg babe! Puss

2011-12-21 @ 09:19:26
URL: http://elinpetersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0