Äckliga människor.

Snart ska jag ta mig en tripp uppåt.

Inte långt kvar, är så äckligt less på folk som snackar så mycket goja men som inte kan stå för det i verkligheten. Skäms ni inte?! Speciellt du, påstår att vissa har alkoholproblem när det är du som verkar ha mest problem med skiten. Skäller ut folk för saker som gjordes när man inte ens fanns. Är så arg att du spottar en i ansiktet. Blicken fylld av rent hat. Jag var rädd för dig, livrädd ! Och så när du får det sagt till dig påstår du att jag ljuger och sen helt plötsligt har du minnesluckor. Vad är det för BS?!!!!

Och sen du, äckliga människa. Jag är glad att jag tror på Karma, och jag vet att du kommer att få tillbaka. Ljuga i polisförhör det är illa du. Men som sagt it's all on you. Jag hoppas du får betala för dina lögner. Spelar ingen roll på vilket sätt. Men när väl dagen kommer ska jag stå där. Jag kommer att vara så skadeglad. För det är den sanna glädjen!


Nu ska jag strax ta och lägga mig och sova. Ska bara göra det allra sista innan jag hoppar i säng.
Pussen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0