Ljuger?!

Fyfan vad dålig jag är haha, sitter och skriver att det ska bli bra uppdatering..
Men istället blev det tvärtom, har iaf inte varit en så speciellt bra dag idag. Elias har inte varit glad alls idag. Men han somnade redan vid 7 idag så jag tror att han var supertrött. Kanske inte så konstigt då han inte sov mycket alls under dagen. Sammanlagt kanske 30-35 minuter och det är extremt lite för att vara min lilla fis!

Idag har vi iallafall bara myst en hel del.
Tagit det lugnt och haft en supermysig hemmadag. Elias har tappat lusten att krypa nu också haha, när man lägger ner honom på mage så sätter han sig upp på en gång. Och så lägger han sig ner och samma sak igen. Han kommer ju fram men det är då ett väldigt udda sätt han gör det på. Men tur att han inte är som alla andra. Man ska vara lite speciell av sig. Jag själv har en massa vanor som jag inte tror att andra människor har. Och tur är väl det. En av dom är min "barnsliga" sida. Har alltid älskat att busa och leka med mina mindre kusiner och syrran självklart. Och jag tror Elias kommer uppskatta det när han blir lite äldre. För det finns väl ändå inget hemskare än föräldrar som enbart gör en massa vuxengrejor. Nej usch, barn uppskattar lekfulla föräldrar och det vet jag ev egen erfarenhet ;)

Imorgon har jag inte riktigt klurat ut vad vi ska hitta på Elias & Jag.
En promenad blir det men sen så vet jag inte riktigt. Det beror ju också på hur mitt och Elias humör ser ut men jag funderar på att fara till Barkarby. Kolla in vagnen jag ska köpa. Sååååå fin ! Man måste ju uppgradera sig lite haha. Blir det inte barkarby tar jag mig fasiken en långprommis upp på Willys. Handla hem till middagen på Fredag. Då äre jag som ska laga och det blir fläskfilé och potatisgratäng. Kanske låter som en konstig blandning men jag tror att det kommer att bli super gott !

Men nu ska jag fortsätta kolla på programmet som går på 5:an. Poliser i Hofors, lite roligt att höra sin egen dialekt ;) . Är glad för att jag inte har tappat den som vissa gör. Tycker faktiskt att jag har "renare" och bättre svenska än dom flesta. Men men, uppdaterar kanske imorgon. Blir iaf minst ett inlägg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0