Piss.

Vilken natt, det här har nog varit den värsta natten sen Elias föddes.
Han vaknade upp hundratals gånger, höll inte koll på exakt hur många då jag var äckligt jäkla trött. Sen vaknade han vil halv 5?! och det tog fan över en timma och få honom att somna om. Kan ju flika in att han säkert hade somnat fortare om jag gjort iordning välling åt honom men det vägrar jag. Han får i sig tillräckligt på dagarna så han behöver inte någon mat på kvällarna och det står jag fast vid.

Jag känner mig som en trött jäkla zombie just nu.
Det enda posetiva inatt var väl att han inte var ledsen utan bara piggnade till hipp som happ. Hade nog varit nedbryten psykist om han hade skrikit varje gång han vaknade. Blääh. Men jag älskar min lilla fis endå. Jag kan vara så himla less och så bara ler han mot mig och jag smälter och alla negativa tankar bara försvinner.
s
Men vad kuuuuuuuuuuuuuuuuul.
Tittar jag ut, och då har det väl börjat snöa!! Kan det bli sämre eller. Jag hatar vintern nå så jävulskt! Har fått mina doser av snö dom åren jag bodde i norrland. Nu vill jag ha tidiga sommrar som det alltid har varit här nere. Folk har ju typ alltid sprungit runt med shorts och linne i början på Maj utan och frysa. Pissdag, jag hoppas verkligen att den blir bättre annars lägger jag mig och självdör en stund inne i sängen!

Hoppas alla andra haft en bättre natt än jag och att ni får en bra dag! Pussen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0