Skäms.

Nej fy vad dålig jag är på att uppdatera bloggen.
Men det är verkligen inte en lugn stund här hemma nu. Elias ställer sig upp hela tiden, han har slagit i huvudet 2 gånger idag lilla fisen. Och jag känner mig så dum som inte hinner fram, det går ju så sjukt fort. Spelar ingen roll om man sitter endast en meter ifrån honom så hinner man inte. Men det gick över på några minuter av att sitta i famnen och med lite sång! Han får inte nappen när han är ledsen av mig för jag tycker att den inte behövs för honom. Sen så är det lättare att avvänja honom lite längre fram. Och det hjälper ju med att mamma pussar och blåser så är han ju glad igen min lilla skrutt :')

Imorgon ska jag upp på Willys och handla hem allt, blöjor mat osv. Sen på lördag ska jag ta och fara till Barkarby, ska köpa en ny pipmugg åt Elias. Finns en med musse pigg på som jag gillar och jag har för mig att den kostar 99 kronor och jag tycker inte det är så farligt, dom är ju bra dessutom. Sen ska jag handla hem lite kläder till både Elias och mig själv. Sen så måste jag ju kolla på den nya affären som öppnat upp i Barkarby, Barnens Hus.

Men men, nu ska jag röka och sen ska jag prata lite mer med morsan och syster. Sen så blir det sängen för min del. Så sov så gott och jag lovar att jag ska försöka bli bättre med uppdateringen.


Postat av: Greger!

Min pappa är starkare än din pappa! ;D hoppas allt är bra Elin // Emil Störm!

2011-02-25 @ 07:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0