Morron.

God morgon, blir ett litet snabbt inlägg så här på morgonkvisten.
Har sovit jäkligt bra inatt, det gillar vi! Just nu sitter Elias i gåstolen och öppnar och stänger skåpsluckorna. Haha han är så söt min lilla fis! Han är lite smågnölig, ska snart ta och klä på oss och sen ska jag göra iordning frukost till oss båda 2. Blir nog en promenad senare idag och sen ska jag ju självklart dansa lite med Just Dance 2. Struntade i det igår för jag hade ju en hemsk träningsvärk så det vart det inget av. Men syster dansade järnet!

Men jag uppdaterar lite senare idag, kanske med mobilen om jag inte är hemma. Det kostar ju ingenting för jag har ju världens bästa Halebop. Jajjemän, comviq kan slänga sig i väggen mohaha!
Men vi hörs sen och hoppas att alla får en underbar och solig dag! Pussen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0