Nytt år !

Nytt år, kan det bli bättre? Man kan lägga all skit och alla idioter som existerar bakom sig och endast fokusera framåt ! Det här året kommer att bli det bästa hittils, det vet jag ! Elias 1-års dag, utomlandsresa, självklart ska jag hem till Bergsjö ett flertal gånger, måste ju visa Elias hur mamma växt upp :') . Lära honom min favorit syssla. Haha det låter säkert ganska roligt men jag älskar att meta. Har gjort det med min pappa sen jag var hur liten som helst och det sitter kvar. Det är mitt sätt att slappna av och bara andas ! Men det kan man göra här i stockholm också. Jag älskar stockholm, jag kommer alltid att vara en bonnjänta inombords men jag älskar storstäder ! Älskar hur man kan ta sig överallt utan problem, affärer och massa annat !

Ni sitter jag och kollar på fångarna på fortet, tror att tjejerna krossar skiten ur gammeltanterna om jag ska vara ärlig ;) Haha ! Är sjukt glad att det programmet är tillbaka, det var ett av mina favoritprogram när jag var mindre !



Imorgon ska jag och lillfis slänga en massa i miljöstugan, blev en hel del efter alla julklappar, kartonger ocj presentpapper och ja massor ! Ska ta mig till barkarby någon dag och handla hem ännu mer badleksaker, och en pelikan man hänger på badkarskanten som man kan lägga alla leksaker i, jättemart faktiskt ! Bild här under, tryck på bilden om ni vill se den större ;)



Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan och vila ryggen, har så ont i svankpartiet. Men så är det ibland !
Hoppas alla, eller ja dom flesta får ett bra år för en hel del förtjänar det inte sådeså !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0