Rubrik.

Torsdag, en tråkig torsdag. Hade hoppats på sol idag igen men tji fick ja. Men jag fick väldigt mycket gjort igår. Tror det har med att solen ger en energi !

Ska iaf ta mig upp till Willys idag och handa ingredientser ( stavning?!?! ) till tacosen vi ska käka på lördag. Ska handla lite annat smått och gott med. Det är ju spellkväll och då läre man ju bunkra upp, speciellt med lakrits pinnar då skit-ICA har tagit bort just dom från godis hyllan dom jäklarna. Lika med lakrits-såsen till glass. Den har dom också tagit bort. Fy för er säger jag bara. Nästa ni ger er på är säkert colan. Allt för att psyka mig, men jag ska säga er att ni aldrig kommer att lyckas. Hahahaha skämt åsido. Ska faktiskt kolla efter något nyttigt snacks till mig själv :D

Men nu ska jag ta och försöka lägga min lilla fis och mig själv en stund. Kanske hörs senare.




Postat av: Matilda Karberg

guuud vilken charmig son du har.

2011-01-22 @ 14:17:16
URL: http://mkarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0