Sexlingar?!!

Sitter och kollar på ett program på tv4+..
Det handlar om en familj som fick 6 barn samtidigt. Helt sjukt, men dom klarar det verkligen superbra! Flerbarns föräldrar verkar ha ett väldigt bra tålamod måste jag säga! Fast iförsig kanske det beror på att dom är på teve också, men jag har en vädligt stor respekt för föräldrar med fler än 2 barn. Jag kan vara helt slut efter en hel dag med Elias och känna att jag bara vill lägga mig ner och dö. Då har jag en liten bebis och dom här har 6!
Men two thumbs up for them! All respekt åt er föräldrar där ute !

Ska snart ställa mig och diska.
Finns nog inget värre, jag har alltid älskat att diska fram tills nu. Jag tycker att det är avslappnande och jag älskar och se när saker och ting blir rent! Speciellt osthyveln, från lortig till spegelblank! (jag vet att jag är störd haha). Men nu för tiden gillar jag det inte alls, förhoppningsvis försvinner det så jag kan få vara mig själv igen!

Fick ett sms tidigare idag också..
Från posten och så här lyder det "Ett brev från CDON.COM är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. Mvh Posten" Nu undrar jag helt enkelt vad det har för innebörd. Kommer brevet enda hem till brevlådan eller måste man gå och hämta det på ICA? Blir så irriterad när saker och ting inte är skrivet rakt ut bara. ALla kort på bordet, istället ska det vara mystiskt som det här. Men om det är någon som vet så kommentera gärna då. Kanske någon har fått ett likadant sms någon gång!

Nu är det iaf dags för diskhon. Ha en bra kväll så kanske vi hörs imorgon. Och om ni har tur kanske ni hör av mig om bara några timmar haha ;)


Postat av: Sandra

Det programet är bra faktiskt, dom är riktigt duktiga det håller jag med om.

Jag har fått ett precis likadant meddelande och då lämnade dom det i brevlådan :)

2011-01-27 @ 21:20:31
URL: http://eliasmammii.soclog.se
Postat av: Kimsan

jag missade programmet men det hade säker varit intressant!

Mössorna som jag gör är virkade! tack för att du gillade den!

Kram

2011-01-27 @ 23:31:25
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0