Sikken natt.

Makalöst trött just nu. Elias har sovit som en stock men inte jag..
Förstår inte varför det ska vara så, har varit det i ganska många nätter nu och jag börjar bli less. Jag känner mig så himla rastlös när jag lägger mig för natten. Det bara kryper i ben och armar och jag känner att jag måste göra något vilket inte går då alla ligger och sover och jag behöver det med. Nej usch, jag hoppas verkligen att det går bättre inatt. Tänkte försöka komma i säng vid 10 ikväll. Skulle verkligen vara behövligt!

Ska ta mig en långpromenad idag också, ingen sol men det är inte så kallt ute.
Sen så är det så fint ute nu, när alla grenar är vit. Sen är det ju bra och vara ute. Frisk luft stärker immunförsvaret! Och bara man klär på sina barn tycker inte jag att det gör något om man är utomhus i 1 timma eller 2 och bara går. Sen är det ju posetivt för min del också. Stärker min obefintliga kondition. Och dessutom om man promenerar i en rask takt så bränner man lite extra fett. Wihoo ! Haha ;)

Nu ska jag ta och klä på mig och Elias och sen göra iordning något att käka.
Skruttefis ska inte äta förrän om en timma men han får lite majskrokar medans jag äter och sen brukar han få smaka massor av mig ! Han är ju så matglad min stora kille !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0