Snabb utveckling?

Idag gjorde han det, min underbart vackra pojke satte sig upp helt själv från mage!
Han är så sjukt jävla duktig! Jag tycker han är vädligt snabb när det gäller utveckling. Men det kanske är vanligt att dom gör det vid 7 månader? Jaja, duktig är han iaf min lilla fina pojk! Snart springer han väl runt här också, han har ju börjat att försöka dra sig upp från sittande till stående men han orkar inte riktigt än. Men han är jätte duktig på att gå när han håller i ens fingrar! Så det dröjer nog inte så himlans länge innan han går själv!

Nu Har iaf pappa farit hem, känns tomt men han kommer ner i februari igen.
Saknar honom verkligen mellan gångerna. Jobbigt när man står varandra så nära och inte kan ses så ofta som man vill. Men det löser sig i framtiden, vi har våra planer mohahah. Just nu sitter jag och morsan och kollar på en sjukt bra rulle på 5:an. Jätte rolig, fast det är en "gammal" film. Från 95 tror jag att den är hah.

Hoppas alla haft en lika bra helg som jag har haft så hörs vi imorgon.
Vill bara avsluta detta inlägg med att säga att den äckliga jävla idioten som håller på att ringa min mormor om nätterna och stönar/flåsar i telefon. Får jag reda på vem du är, då ligger du risigt till. Hur mogen är man om man håller på så som du gör. Man gör inte så. But what goes around comes back around.
Karma is a bitch fuckface..


Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Hehe vet inte om det är tidigt men min dotter gjorde det också första gången vad jag har sett iallafall idag! :))

2011-01-31 @ 00:38:13
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0