Tacos.

Idag blir det jag som lagar mat, och efterssom jag inte är någon gourmet-kock (stavning?) än så blir det Tacos, enkelt och gott ! Var ut med Elias och vi var till miljöstugan och fick allt kastat och så tog jag ica i samma veva för att köpa hem allt. Sen vart det en extra promenix så han fick sova lite extra i vagnen. Frisk luft är ju bra, han tycker nog det med för han somnade så fort vi kom ut i kylan !

Just nu sitter lillafis i sin gåstol och skrattar åt mitt håll, gohjärtat mitt :') <3
Men nu ska jag ta och diska och sen hacka alla grönsaker ! Hörs maybe later.


Tänka sig att det snart är 1 år sen jag gjorde det här ultraljudet och var så nyfiken på hur den lilla fisen såg ut. Och nu vet jag och jag har verkligen fått världens vackraste son helt enkelt. Frisk och välmående, jag har haft tur !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0