Changed plans.

Vart lite ändrade planer idag.
Inge barkarby då jag fick ett samtal för en stund sen och en vän kommer förbi på en fika. Det var ett tag sen vi sågs så det ska bli kul! Elias har iaf sovit en liten stund nu på förmiddagen så jag får väl se om han känner för att sova något senare eller om han vill vara vaken tills han ska sova för natten.

Det verkar som om vädret håller på att spricka upp också och det gillas kan ja ju tala om, ska ringa sandra senare när V åkt hem igen och höra om hon har lust att ta en promenad. Var ett tag sen vi sågs också och det är inte okej haha, spec inte när vi bor i samma håla hahaha!

Lillefis sitter just nu här bredvid mig och bläddrar i sina böcker. Det är så roligt att se vad han utvecklas, för cirka en månad sen var han inte intresserad alls av att bläddra själv men nu så! Men det mysigaste både han och jag vet är när vi har lässtund och det är ju kul! Jag fick ett mail av libero? där dom skrev att det är bra för barnet verbalt i utvecklingssyfte. Så det är ju kul att man gjort det sen han var en liten bebis :)

Haha och förut idag så satt Elias och jag och åt mellanmål, så satte jag ner honom på golvet och så skulle jag torka av hans stol och mattan under. Så vänder jag mig om och han är helt borta. Då ropar jag på honom och då hör jag hur han sitter och fnissar någonstans. Och när jag väl hittar honom sitter han i vagnen och försöker knäppa på sig selen. Söta unge, fy vad mamma älskar dig!

Men men, nu är det dags att dra sig tillbaka till verkligheten..
Puss & Kram!


Bild från nyss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0