Fy jääkla %¤#&&"

Vilken satans piss natt, är trött som en jäkla gris idag.
Men tji fick man väl för att man fick en himla underbar sömn natten innan. Nej fyfan, Elias höll igång till halv 6 imorse, sen ville han upp klockan 7. Jag gjorde välling och fick han att somna om till halv 8. Tack gode gud, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Det kändes som om jag skulle somna både ståendes & sittandes.
Huuga, så jag hoppas på att Elias sover en liten längre stund sen efter lunch så jag kan få sova med!!

Att vara ensam är verkligen inte lätt ibland, but what doesn't kill you only makes you stronger!
HELL YES IT DOES!

Jag är fan en hundra gånger bättre människa just nu än för några år sedan, även om jag är trött och grinig! Jag är glad att jag fick en sådan chans till att ändra hela mig och min livsstil då jag var väldigt destruktiv i mitt beteende tyvärr. Nej nog om det, ska inte sitta och skriva om en massa hemskt nu inte bara för att man är på dåligt piss humör!

Det blir nog inge barkarby alls idag, tänkte skylla på vädret nu först men det är fanemej för att jag är så trött som jag är. Får dra iväg i helgen istället! Måste hitta en födelsedagspresent åt Elias ju!!!

Nej fyfan, nu ska jag försöka få elias att ligga och gosa med mamma sin en stund!
Puss & Kram! Hoppas ni haft en bättre natt än mig iaf!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0