Kväll/Natt.

Hej älskade läsare!
Nu ska jag verkligen försöka få till en lite bättre uppdatering, blir jäkligt långtråkigt när man inte får något att läsa, speciellt när jag ser hur många gånger ni går in och kollar om dagen haha.

Idag har vi haft en mysdag, Elias var på lite gnäll-humör på morgonen men det släppte ganska fort. I samma veva upptäcker ja att den lilla busungen har fått en till tand, en kindtand i överkäken så nu har han 9 stycken och 2 till som inte har långt kvar innan dom spricker igenom. Men dom sitter i underkäken dom.

Vart en promenad till Willys på eftermiddagen med morsan och mormor. Det var också mys! Vi strosade runt ett bra tag och jag kom hem med kakor till Elias, vanilj och smultron. God som fan kan ja lova då jag var tvungen till att prova! Haha. Sen vart det en vaxduk med dödskallar på som jag ska klippa till och göra till en matta att ha under Elias matstol. Blir lite enklare för mamma att städa upp då när Elias kastar mat åt höger och vänster haha!

Imorgon blir det lugnt, ska ringa ett par samtal på förmiddagen och sen så blir det nog mys på gården om det är fint väder vill säga. Inte för att Elias bryr sig men regnar det ute vill ja helst ha han inne eller i vagnen då jag inte hittat ett par guummistövlar som passar honom. Antingen finns det inte i hans storlek eller så är dom för smal i vaden. Efterssom Elias är lite knubbig om sina småvader haha.

Men men, det är bara att leta vidare. Behöver ju till dagis då man är ute och leker ganska mycket. Oavsett väder!

Jaja, nu ska jag iaf försöka tvinga mig in i systers rum och joina henne framför project runway!


Fin bild på en underbar son och en superstolt gammelmormor :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0