Me heart Elias!

Ja, ett tag sen jag skrev som vanligt men jag har tagit vara pådet vackra vädret vi har! Helt underbart. Förstår inte männisor som gillar vintern när man kan ha det så här! Så sjukt najs på sommaren då man ser massa folk som är solbrun, tycker det är fult som fan med superbleka människor. Vissa är ju verkligen så blek att dom ser sjuk ut ju. Men alla har väl olika smak. Men min personliga är att brunt är fräscht! YES! Pratat med farsan idag också, saknar gubben men snart ses vi ju igen! Sen så ska vi upp på hudikmarknaden med. Tycker den är lite smålam då det mest är en massa fylla men man kanske stöter på lite roligt folk. Och sen bara ÄLSKAR jag deras godisstånd haha! Gottegrisen själv! Ja det ska bli roligt faktiskt! :) Idag har vi mest spenderat dagen på tomten och badat och busat. Elias har en sån sjuk energi och jag förstår verkligen inte vart han finner den någonstans. Kanske ska byta matkost till samma som honom hahah ;) Skämt åsido, men lasagnen och spagetti och köttfärssåsen tycker jag är sinnessjukt god. Kommer ihåg i bergsjö när jag bodde hos frugan och hon for och köpte det åt mig! MISS YOU! Men nu ska jag ta och ringa henne ja! Hoppas alla haft en lika bra dag som mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0