Nattuggla.

Det vart en bra dag även fast jag var trött och grinig.
Jag har en helt underbar son som säkert känner av att mamma är trött och så sover han en timma eller två! Nackdelen är väl att jag inte kan somna på kvällarna när jag sovit på dagen. Men ska kasta mig i säng alldeles strax! Jag hoppas på fint väder imorgon så jag och lillherren kan dra iväg på någonting.

Ska köpa massa frukt imorgon (allt utom banan)* och göra en liten fruktsallad åt Elias. Tror att han skulle gilla det faktiskt, det var systeryster min som kom med förslaget. Hon är då bra klok hon den lilla damen, själv kan jag erkänna att jag nog aldrig skulle komma på något sånt själv.
*Varför jag inte ska köpa banan är för att Elias gör 2:an något så fruktansvärt när han äter det. Igår så vart det 7 stycken illaluktande blöjor att ta hand om. Fyy!

Men idag (utan banan) så har det bara varit 2 stycken. Intressant tycker ni men det här är ju en mammablogg och då ingår ju blöjbyten m.m.
Nej nu tror jag att jag hörde Elias. Han drömmer nog igen.
Uppdaterar imorgon.

Sov så gott :)



Postat av: Mickis

Neeeej, så söt :)

2011-07-31 @ 11:43:13
URL: http://envisamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0