Nya designen här!

Så, nu har jag bytt till min nya design.
Är jäkligt nöjd nu faktiskt, är lite småfix kvar som alltid men det är inget som syns haha! (hoppas jag).
Så nu ska det bli bättre med bloggandet. Blir nog lite mera skriv nu när jag trivs med bloggen också. Gjorde den dessutom bredare så man kan ha lite större bilder. Blir snyggare så tycker ja. Kan visa med ett prov härunder sen.

Nu ska jag iaf lägga mig framför teven en stund innan det blir sängen för mig. Känns i ögonen att man stirrat lite väl på data skärmen nu. Men så blir det ju lätt när det är tusentals koder som ska skrivas haha.
Hoppas ni haft en bra dag och kom gärna med kommentarer om vad ni tycker.

Puss Elin.


Postat av: sandra

Super fint! Jag älskade dock din gamla design, men den här är oxå väldigt fin =) och kul med byte! Men du vet att texten och bilden far till höger så man ser inte någon bokstav =( Puss <3

2011-07-17 @ 10:26:43
URL: http://eliasmammii.soclog.se
Postat av: Elin

Tack så mycket :) .

Nej, hur menar du?! Finns det någon möjlighet att du kanske kan fota eller så? För på min dator är allt okej :S



Puss <3

2011-07-17 @ 11:19:27
URL: http://elinpetersens.blogg.se/
Postat av: momma

Bilderna skymmer texten...annars ser det bra ut...

2011-07-17 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0