Pissväder.

Detta är fanemej en typisk svensk sommar.
Grått mulet och kallt. Blåser gör det också. Vart är solen någonstans?! KOM TILLBAKA!!!

Elias sitter just nu och äter mellanmål, smörgås och banan. Det gillas stark från hans sida, och det är bra för min. Banan är ju nyttigt. All frukt är ju nyttig. Han älskar vattenmelon men det får han mindre sällan då jag knappt klarar av lukten! Men inte lider han av det inte!

Idag ska vi ta en promenad tänkte jag, även fast vädret är skit. Men frisk luft och motion är ett måste. Känner mig otroligt rastlös även fast jag och Elias härjat runt om ett par dårar. Ibland kan man nog tro att jag bara är hans syster för inte har jag då sett många morsor som härjar på som jag själv. Kanske har med min ålder att göra också, eller så handlar det om lathet.
Elias är nog glad över att ha en ung och pigg och barnslig morsa som mig hahahah!

Ska även ta en promenad och möta morsan efter jobbet idag. Då blir hon glad ska ni se hah.
En annan rolig sak är ju att far min kommer ner snart, han har semester för första gången på 3 år och så har han hela augusti. Hoppas vi får fint väder också, vi tänkte dra ut på fjäderholmarna hela högen! Myyys :')

Men men, nu ska jag tvätta av min kladdbebis och sen ska jag ta mig en cigg.
Puss!






Bilder från nyss, ursäkta mina flaskor hahaha ;)


Postat av: Natta

Sötunge ! <3

Typiskt dig, cola.... ;)

2011-07-25 @ 12:52:56
URL: http://mammanathalie.dinstudio.se
Postat av: Miss Elin - Mamma till Elias ♥

Tack gumman :)

Haha men eller hur ;D Och du med din blåbärssoppa haha ♥

2011-07-25 @ 18:42:57
URL: http://elinpetersens.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha ja de klart.. Men ja har slutat me den för ett tag sen ;)

2011-07-25 @ 21:00:25
URL: http://mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0